شنبه 8 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
پیام های حراستی
تخلیه
راه های مبارزه با تخلیه تلفنی و تلفن های مشکوک - بخش اول
زنگ تلفن همیشه زنگ خبر نیست ، بلکه گاهی زنگ خطر است ، لذا رعایت موارد ذیل توصیه می شود:

1 ) کم کردن صحبت با تلفن .
2 ) هنگام استفاده از تلفن به این موضوع بیندیشیم که نفر سومی هم در حال شنیدن مکالمه است .
3 ) تا کسی را نشناخته ایم و اطمینان حاصل ننموده ایم به هیچ سئوالی پاسخ ندهیم .
4 ) هیچ گونه مسائل و اطلاعات طبقه بندی شده را به صورت تلفنی بازگو ننمائیم .
5 ) حتی الامکان از پاسخ گویی تلفن به وسیله کودکان جلوگیری نمائیم.
6 ) دادن آموزشهای لازم به کودکان و اعضای خانواده که به هیچ عنوان شماره تلفن یا آدرسی را به هنگام صحبت با تلفن بازگو ننمایند.
7 ) هرگونه اطلاعات درون سازمانی که دانستن آن برای عموم جایز نیست، دارای ارزش است و نمی بایست فاش گردد.
8 ) دادن اطلاعات به تماس گیرنده را موکول به تماس تلفنی خودتان کنید که ضمن اخذ شماره تلفن و مطابقت دادن آن برقرار خواهید کرد .
9 ) توجیه و آموزش پرسنل ، مبنی بر اینکه چگونه راهنمایی کرده و چه شماره ای را برای تماس در اختیار تلفن کننده قرار دهند.
10 ) صرف اینکه طرف مقابل به شما یک شماره داد ، دلیل صحت آن نیست بلکه باید شماره داده شده را بررسی کنید.
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما