test منوی صفحه پیام های حراستی راه های مبارزه با تخلیه تلفنی و تلفن های مشکوک - بخش اول زنگ تلفن همیشه زنگ خبر نیست ، بلکه گاهی زنگ خطر است ، لذا رعایت موارد ذیل توصیه می شود: 1 ) کم کردن صحبت با تلفن . 2 ) هنگام استفاده از تلفن به این موضوع بیندیشیم که نفر سومی هم در حال شنیدن مکالمه است . 3 ) تا کسی را نشناخته ایم و اطمینان حاصل ننموده ایم به هیچ سئوالی پاسخ ندهیم . 4 ) هیچ گونه مسائل و اطلاعات طبقه بندی شده را به صورت تلفنی بازگو ننمائیم . 5 ) حتی الامکان از پاسخ گویی تلفن به وسیله کودکان جلوگیری نمائیم. 6 ) دادن آموزشهای لازم به کودکان و اعضای خانواده که به هیچ عنوان شماره تلفن یا آدرسی را به هنگام صحبت با تلفن بازگو ننمایند. 7 ) هرگونه اطلاعات درون سازمانی که دانستن آن برای عموم جایز نیست، دارای ارزش است و نمی بایست فاش گردد. 8 ) دادن اطلاعات به تماس گیرنده را موکول به تماس تلفنی خودتان کنید که ضمن اخذ شماره تلفن و مطابقت دادن آن برقرار خواهید کرد . 9 ) توجیه و آموزش پرسنل ، مبنی بر اینکه چگونه راهنمایی کرده و چه شماره ای را برای تماس در اختیار تلفن کننده قرار دهند. 10 ) صرف اینکه طرف مقابل به شما یک شماره داد ، دلیل صحت آن نیست بلکه باید شماره داده شده را بررسی کنید. امتیاز دهی پاسخ نام پست الكترونيک * فرمت ایمیل ورودی صحیح نمی باشد وب سایت * فرمت آدرس ورودی صحیح نمی باشد متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید * نظر * نظر را وارد نمایید بيشتر خانه آرشیو و محتوا