جمعه 7 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
بهداشت و سلامت (ورزشی)
يكشنبه 14 آذر 1395 موفقیت در ورزش کردن! شما ممکن است به عنوان یک فرد ورزشکار یا شخصی که سال‌هاست تمرینات حرکتی و ورزشی نداشته است اکنون به فکر بهتر کردن شرایط فیزیکی خود افتاده باشید پس با این نکات همراه شوید:.
▪ اگر مدت زیادی است که ورزش نکرده‌اید و اکنون در کنار سست و کرخت شدن، دچار اضافه وزن هم شده‌اید ممکن است با انجام ورزش‌های سنگین مشکلاتی همچون مشکلات قبلی برای خود ایجاد کنید، پس ابتدا با پزشک مربوطه، این موضوع را در میان بگذارید.
▪ فعالیت‌های ورزشی را برای خود انتخاب کنید که از نظرتان توام با شادی و سرگرمی باشند و نه خسته‌کننده. همیشه سعی کنید حرکات ورزشی خود را متنوع کنید در این صورت ورزش کردن هرگز برایتان کسالت‌‌آور نخواهد بود.
▪ لباس‌های مناسب یعنی راحت و متناسب با فصل بپوشید. دقت در کفش ورزشی هم که انتخاب می‌کنید بسیار مهم است.
▪ همیشه زمان و مکان مشخص و مناسبی را برای ورزش کردن اختصاص دهید. سعی کنید که به این زمان و مکان معین عادت کنید و اگر یک روز را به هر علتی از دست دهید فردای آن روز تحرک بیشتری داشته باشید.
▪ خوب است که از موسیقی مناسب با ریتم حرکاتتان استفاده کنید. با این کار روحیه بیشتری هم خواهید گرفت.
▪ سعی کنید در حضور جمعی مثل خودتان ورزش کنید. این کار موجب می‌شود تا هرگز احساس خستگی نکرده و در عین حال با پیدا کردن دوستانی جدید با شور و شعف بیشتری ورزش کنید.
▪ هیچگاه تلاش نکنید در ورزش کردن زیاده‌روی صورت گیرد. حرکات را از آرام به سخت انجام دهید و در ادامه به آهستگی توالی حرکات را هم بیشتر کنید اگر زمان و فرصت کافی دارید خوب است هر روز بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ورزش منظم داشته باشید.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتربيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما